שבועות 2021: מאכלים חלביים שחובה להכיר

מחפשים רעיונות עבור מתכונים לשבועות שיפתיעו את כל האורחים? אלה המאכלים החלביים שעשו עלינו רושם בשנה האחרונה

חג השבועות הוא הזדמנות מצוינת לקבל אורחים עם תפריט על בסיס חלבי, ולגוון עם מאכלים שלא רואים מדי יום. אלא שאינספור מתכונים לשבועות הולכים על "בטוח", ולכן ארוחות רבות הן אמנם טעימות אבל לא מגוונות במיוחד. כדי להכניס טוויסט ייחודי בחג השבועות הקרוב, מצאנו כמה רעיונות למנות טעימות שאולי לא חושבים עליהן ממבט ראשון. 

אתם מוזמנים לקבל השראה, לבחור את מה שתרצו ולחבר לרעיון מתכונים לשבועות שתואמים להעדפה שלכם. חג שמח! ואף מילה על עוגת גבינה, טארט, פסטה או פיצה. 

פיצת גבינות מושחטת
  • חלת גבינות – מנה ראשונה מושלמת שהולכת מעולה עם סלטים, לחלה קלאסית כשהגבינה כבר מחכה בפנים. תוכלו למצוא שלל גרסאות של החלה הזו, וכולן טעימות ומהנות במיוחד להכנה.
  • פולנטה עם פטריות – מנה רכה, מנחמת ונעימה לחיך, שבגרסתה החלבית פשוט אי אפשר לסרב לה. למי שחושש מהפוטוגניות שלה על השולחן, מומלץ לקשט עם פטריות ולהעביר לכלי מעוצב.
  • חצ'פורי – המטבח הגיאורגי מככב כבר מזמן על שולחנם של רבים מאיתנו, והסיבה לכך ברורה. הוא טעים, מדויק וכל כך כיף להכין מנות ממנו. אם אתם מחפשים מתכונים לשבועות עם נגיעה גיאורגית, חצ'פורי הוא הבחירה הראשונה שתרצו לנסות. 
  • כנאפה – אחת ממנות ה"באזז" הבולטות של השנה האחרונה, ואין סיבה שהיא לא תופיע על השולחן שלכם. עם גבינה בגרסה המלוחה, או במילוי מתוק שהופך אותה לקינוח. כל כך טעים, שהאורחים שלכם לא ישאירו צלחות ריקות.
  • בקלאווה – ישנם מתכונים לשבועות שהולכים נפלא גם בגרסת פרווה, ובקלאווה היא ללא ספק אחד מהם. תוכלו להכין וריאציה עם חמאה ואחת ללא, אם נחוץ לכם גיוון.
  • קרם שניט גבינות – בצק עלים במספר שכבות, שמספק קראנצ'יות אינסופית. מושלם עם קרם פטיסייר, פירות טריים או שוקולד חלב.  
  • עוגת קדאיף – עוגה מלמעלה, קדאיף בבסיס, והנאה אמיתית בכל ביס. קראנצ'י במיוחד, מלא בטעמים ומושלם בכל ארוחה. נכלל בקטגוריה של מתכונים לשבועות שלא תאמינו שלא ניסיתם.

למתכונים נוספים היכנסו לאתר מגזין שופרסל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*