בדקנו: משלוחי הסופר הטובים בישראל

סופרמרקט

משלוחים מהסופר הפכו להיות חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו, בדקנו עבורכם איפה הכי משלתם לעשות את הקניות

שישי בוקר, יום עמוס במיוחד. אחרי שפיזרנו את הילדים למסגרות עלינו להספיק המון דברים. חלק מהמטלות שדחינו לסוף השבוע הוא עשיית הקניות. יצאנו מהדירה ונוכחנו לדעת שמעלית לא עובדת, אז ירדנו ברגל את כל חמש הקומות עם רשימת הקניות ביד. 

נראה שכל עם ישראל הגיע לסופר השכונתי בבוקר עמוס זה. רבים מכם בעודכם קוראים את השורות הללו בכלל מתפלאים למה יצאנו מהבית. הרי בימינו ניתן לערוך קניות גם ברשת ולקבל משלוח עד פתח הבית עם כל הטוב שרכשנו.

עגלת קניות בסופר
סופה של עגלת הקניות?

יתרונותיה של קניה דרך הרשת

מידי שנה יותר ויותר ישראלים עורכים את הקניות מזון באינטרנט. יש לכך יתרונות ברורות לכל.

קודם כל אנחנו לא תלויים בשעות הפתיחה של החנויות. לא לכולנו ישנה אפשרות לצאת באמצע יום עבודה לקניון הקרוב או לנסוע לחנות המרוחקת ממקום עבודותינו על מנת לרכוש מוצר שנפשנו חשקה בו. הרבה מאיתנו אוהבים לעשות קניות בלי לחץ ובשעה שנוחה להם, גם אם מדובר בשתיים לפנות בוקר.

בנוסף בעודנו נכנסים לתוך עולם האינטרנט ידינו קלה על העכבר ומאוד קל לנו לחפש את המוצר בכמה חנויות במקביל ולעשות השוואת מחירים. בדרך זו אנחנו מבטיחים לעצמנו את המחיר הנמוך בשוק של המוצר אותו אנו מעוניינים לקנות.

היום ניתן לקנות דרך הרשת כמעט הכל, החל מרכבי יוקרה ועד להלבשה תחתונה.

ישראלים רבים גם שמחים לרכוש דרך הרשת מוצרי מזון חיוניים ולחסוך זמן רב על הדרך.

תתפלאו אבל קניה און ליין הוכחה גם בתור חסכונית יותר והסיבה העיקרית לכך היא שאנחנו פחות מתפתים למבצעים הרבים אשר ישנם בשפע בכל סופר וסופר ורוכשים רק את המוצרים מהרשימה שהכנו מראש.

תזכרו כמה פעמים שמתם בעגלת הקניות מוצר שלא הייתם רוכשים אם לא התוויות הצבעוניות המספרות לכם שאתם עלולים להפסיד את הזדמנות חייכם במידה ותצאו מהסופר בלעדיו. 

בנוסף, בעודכם יושבים עם כוס קפה ביד ומשוטטים בהנאה וללא חיפזון באתר השופרסל, יש לכם את הזמן ואת הרצון לבדוק את המחיר של כל מוצר ומוצר ולהחליט האם אתם באמת זקוקים לו. אתר שופרסל לוקח על עצמו חלק מהמשימה הנ״ל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזין את המוצר הרצוי לתוך השדה והאפליקציה תחפש לכם מוצר דומה במחיר זול יותר. 

אתר של שופרסל ידידותי מאוד לשימוש. לא צריך תואר אקדמי על מנת להתמצא בו. כל מה שעליכם לעשות זה לעבור קבוצה קבוצה של מוצרים שונים ולשים בסל הקניות הוירטואלי את מה שאתם צריכים. 

אל תחשבו שמדובר אך ורק במוצרי מזון. דרך אתר שופרסל ניתן לרכוש גם מוצרים לבית, בגדים ועוד.

משלוחים עד הבית 

חיסכון בזמן, כאב ראש וכסף כבר אמרנו? לא נוכל להתקדם בלי שנוסיף למשואה זו גם כאב גב, כלומר חיסכון בכאב גב ואנחנו ממש מתכוונים לכך.

לא תצטרכו לסחוף את השקיות הכבדות על הגב שלכם. שירות משלוחים מתאים לא רק לעצלנים שבינינו אלא גם לאנשים אשר באמת סובלים מבעיה רפואית זו.

אנשים עם פריצות דיסק או חולים שלא מתלהבים לצאת מהבית אך מעוניינים למלא את המקרר ישמחו לקבל את שירות המשלוחים ששופרסל מציעה. 

דרך האפליקציה תוכלו לבחור תאריך וטווח השעות בהם יגיע המשלוח. מחיר המשלוח תלוי בעלות הקניה שתבצעו או במילים אחרות בכמה כסף בזבזתם. אם רכשתם הרבה מוצרים סביר להניח שתהיו זכאים לדמי משלוח נמוכים מאוד ותצטרכו לשלם פחות מ 30 שקלים. במידה וקניתם בסכום נמוך יותר תצטרכו לשלם קצת יותר. באתר של שופרסל תמצאו את כל המידע הדרוש לכם. תעברו עליו כי יכול להיות שהוספת פריט אחד נוסף לרשימת הקניות תזכה אתכם בדמי משלוח זעומים.

כמו כן חשוב לבדוק שהמשלוחים מגיעים לאזור המגורים שלכם. בדרך כלל לא תתקלו בבעיה כזאת אלא אם כן אתם גרים ממש במקום נידח ומרוחק מציויליזציה.

שופרסל מבטיחה להעביר אליכם את המוצרים בתנאים הנדרשים לכך. במידה ומדובר במוצרי מזון הם יאוחסנו בטמפרטורה המתאימה בדרך אליכם.

אם אתם דואגים לשלומו של איש משלוח שיצטרך לעלות את כל המדרגות ברגל בעודו סוחף ארגז עם קניות שעשינו, על דאגה, המעלית תוקנה לבינתיים אז אתם יכולים ללכת לעסקים שלכם בלב שקט.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*