מתכונים לראש השנה עם טוויסט: איך עושים את זה נכון?

מתכונים לראש השנה

רוצים לשדרג ולחדש לאורחים שלכם, עם מתכוני חג שכוללים משהו שונה ומיוחד? אלה הטיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון, בלי להגזים ועם הרבה טעם

מתכונים לראש השנה

ארוחות ראש השנה הן ההזדמנות המושלמת לזמן איכות עם בני המשפחה, עם טעמים אהובים, ניחוחות של בית ומנות שהתגעגענו אליהן. המתכונים הקלאסיים מעוררים נוסטלגיה ולכל משפחה יש מנות משלה, אבל במקביל ייתכן שאתם מחפשים רעיונות לשדרג ולשפר את האהוב והמוכר. איך מאזנים בין החידוש לבין הטעמים של פעם?

אם אתם חוששים משינוי גדול, התחילו בתוספות

החלטתם שאתם מעוניינים לשדרג את שולחן החג לרמה הבאה, אבל מאיפה מתחילים? רבים מאיתנו מתלבטים אם לגעת במנות העיקריות וחוששים משינוי גדול מדי שירתיע את האורחים. כדי להוסיף  טוויסט קטן שייראה בעין יפה, תוכלו למקד את השינויים והשדרוגים במנות הצד, ברטבים ובתוספות. 

שדרגו את חומרי הגלם

לפעמים ההבדל בטעמים נמצא באיכות הרכיבים, ולכן השינוי הפשוט ביותר שתוכלו לעשות הוא להכין את המנות האהובות עם רכיבים מובחרים. אלה יכולים להיות ירקות אורגניים, רוטב ספציפי שנחשב לאיכותי במיוחד או בשר מאטליז שתמיד רציתם לבקר בו.

שלבו בין מספר מטבחים

אם ארוחות אסייתיות למשל אהובות עליכם ועל האורחים, תוכלו לשלב אלמנטים מהמטבח האסייתי בארוחת החג הקרובה. חפשו ברשת מתכונים לראש השנה באווירה אסייתית, ותוכלו להוסיף טעמים חדשים ומעניינים למנות המוכרות.

השתמשו בטכניקות בישול חדשות

שיטות הבישול של פעם מגיעות עם מבחר יתרונות, אבל אם אתם רוצים לקדם את המתכון שלכם לתקופתנו – תוכלו לשנות את שיטות הצלייה, הבישול או הקיצוץ. בחלק מהמקרים זה יכול לעזור לכם לקבל תוצאה בריאה יותר, ובמקרים אחרים לעזור לכם לחסוך בזמן כדי להתפנות למתכונים נוספים.

קבלו השראה 

גלשו לאחד מאתרי המתכונים המתמחים, וחפשו מתכונים חדשים שטרם ניסיתם. באתר של שופרסל מגזין למשל, מצאנו מבחר מרשים של מתכונים לראש השנה בקטגוריות שונות. כך שבין אם אתם מחפשים את המתכון הקלאסי או את הגרסה המשודרגת והחדשנית, תמצאו רעיונות מעניינים שתרצו ליישם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*