מגיעים אל העיקר: מנות עיקריות שיעשו לכם את ראש השנה

נערכים לראש השנה כבר עכשיו? כדי שתוכלו למצוא מתכונים לראש השנה לפני כולם, אספנו את המנות העיקריות שאסור לוותר עליהן

שולחן חג
כשמדובר במתכונים לראש השנה קיימות אינספור אפשרויות לארוחת חג.

אם גם אתם מסכימים שהאופן שבו נבלה את ראש השנה ישפיע על השנה כולה, כנראה שכבר התחלתם בחיפוש מתכונים לראש השנה. מדובר בארוחת החג המשפחתית שאהובה על כולנו, ונחגגת בשמחה רבה ברוב הבתים בישראל. הבעיה היא שכולנו רוצים לעשות רושם חיובי על האורחים, ולהפתיע אותם עם מנות טעימות במיוחד. ואת מרב תשומת הלב, מקבלת לא אחרת מאשר המנה העיקרית.

קיימים אינספור מתכונים לראש השנה עבור מנות עיקריות, ונוכח המבחר קל מאוד להתבלבל. אז כדי שמלאכת החיפוש תהיה קלה ונוחה יותר, אספנו כמה רעיונות שתרצו להכין:

למנות העוף

קשה למצוא מתכונים לראש השנה בלי להזכיר את מנת העוף. תוכלו להכין להכין עוף שלם, עוף ממולא, חזה עוף, שוקיים או כרעיים, כשברוח החג מומלץ ללכת על עוף בדבש או סויה, או לחילופין עוף בתפוחים או ביין. אין ספק שעם מנה כזו, השנה שלכם הולכת להיות מתוקה מהרגיל.

לחובבי הבקר

הבטיחו לעצמכם נחיתה רכה לשנה החדשה עם צלי בקר רך במיוחד. אפשרות נוספת לחובבי מתכונים לראש השנה באווירה ביתית היא קציצות בקר, ואם אתם רוצים לגוון אפשר לבחור גם בשווארמה בקר. מוכנים לאתגר אמיתי? ביף בורגיניון הוא העיקרית שלכם.

דגים ונהנים

האיחול "שנהיה לראש ולא לזנב", מחייב למצוא מתכונים לראש השנה שכוללים גם דג, ואם אתם שייכים לחובבי הדגים – מדובר בתענוג אמיתי. חפשו מתכונים לקציצות דגים, פילה סלמון, חריימה או לוקוס צרוב, ואין ספק שלא תשאירו אורח אחד לא מרוצה.

עיקריות צמחוניות

המטרה העיקרית של ארוחת ראש השנה היא לגרום לכל המשפחה לבלות יחד סביב השולחן. ואם יש במשפחתכם אורחים שמעדיפים מזון צמחוני או טבעוני, אין סיבה שלא להגיש גם אופציה כזו כעיקרית. מתכונים לראש השנה שהם צמחוניים או טבעוניים, יכללו בדרך כלל ירקות צלויים וממולאים, פשטידות או קישים, כמו גם "קציצות" מקטניות. 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*